Breadcrumb / Tulossa

Tiedote: Interbad 2020 siirretty ensi vuoteen koronaviruspandemian takia

Messe Stuttgart-organisaatio on ilmoittanut eilen 21.7.2020 siirtävänsä Interbad2020-tapahtuman ensi vuoteen. Syynä päätökselle on koronaviruspandemiasta johtunut sidosryhmien välinen keskustelu tapahtuman turvallisuuden ja miellyttävän osallistumisen takaamisesta. Seuraava Interbad järjestetään 21.-24. syyskuuta 2021.

Suomalainen saunaelämys oli suunniteltu näkyvästi esille Interbad-messuilla Stuttgartissa Sauna from Finlandin ja messuyhtiön kumppanuuden ansiosta. Sauna-halliin oli aikeilla rakentaa Sauna from Finlandin “saunaelämysalue – Sauna lounge”, jonka ympärille suomalaiset yritykset sijoitettaisiin. Lue lisää Sauna from Finlandin ja Interbadin yhteistyöstä. Mahdollisuudesta jatkaa samoilla yhteistyökuvioilla ensi vuoden tapahtumassa aloitetaan keskustelut elokuussa, toiveikkain ja positiivisin mielin.

“Tavoitteemme on järjestää onnistunut ja menestyksekäs messutapahtuma. Messut, joille voimme huoletta toivottaa tervetulleeksi näytteilleasettajat sekä kävijät uima-allas-, sauna- ja kylpylä-aloilta. Siellä pitää jokaisen pystyä solmimaan tuottavia bisneskontakteja”, kertoo Andreas Wiesinger, Messe Stuttgartin hallituksen jäsen tiedotteessaan.

Interbad on joka toinen vuosi Stuttgartissa järjestettävä sauna- ja kylpyläalan johtava ammattitapahtuma, joka kokoaa alan uusimmat innovaatiot ja tyylikkäimmät designit Stuttgartin messuhalleihin. Paikan päällä kohtaavat niin tuoreet start-up -yritykset kuin suuret kansainväliset toimijat. Edellisellä kerralla vuonna 2018 Interbadiin saapui 14 000 kävijää ja yli 415 näytteilleasettajaa.

“Osallistumme interbadiin jo viidennen kerran, joten meillä on selvä visio siitä, miten saunaelämystä tulee tapahtumassa tuoda esille. Interbad on loistava tilaisuus markkinoida saunaelämyksen hyötyjä, innovatiivisia ideoita sekä sauna- ja hyvinvointipalveluja”, totesi Sauna from Finlandin kansainvälistymisasioista vastaava Satu Freyberg toukokuussa 2019.

Vilma Torppala

Viestintä- ja markkinointiassistentti
Puh: +358440631995

Liity postituslistallemme, niin saat tietoa Sauna from Finlandin toiminnasta!

Strategiset kumppanit

• Karhu
  • Harvia
  • Sokos Hotels
  • Visit Jyväskylä
  • Sauna Capital Tampere
Sauna from Finland
Sauna from Finland lisää kansainvälisesti suomalaisen saunaelämyksen tunnettuutta, buustaa jäsenverkoston liiketoimintamahdollisuuksia sekä luo maailman parhaita saunaelämyksiä.